Phoenicia

Nu ai cont? Inregistrează-te

Regulament intern Phoenicia Leisure 

Phoenicia Luxury - Phoenicia Royal - Phoenicia Holiday Resort - Phoenicia Blue View

 

Stimaţi oaspeţi,

 

Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat in cadrul locatiilor Phoenicia Hotels - Leisure și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră.

Mai jos este prezentat un extras din setul de reguli de comercializare, reguli interne si de conduita valabile in perimetrul proprietatilor private : Hotel Phoenicia Luxury, Hotel Phoenicia Royal, Complex Phoenicia Holiday Resort, Complex Phoenicia Blue View.

Regulile sunt elaborate si implementate din respect fata de toti oaspetii hotelului si fata de confortul acestora, dar si in spiritual respectului reciproc si al unei comunicari decente si eficiente intre hotel si oaspete. Ignorarea acestor reguli sau incalcarea acestora cu buna stiinta si in mod repetat, poate activa dreptul legal al proprietarului si managementului hotelului de a selecta clientela.

Comunicarea corecta, decenta si eficienta este solutia oricaror probleme. Un sejur agreabil intr-un hotel implica o relatie onesta intre oaspete si gazda.

Regulamentul se aplică tuturor oaspeților, care îl acceptă prin însuşi faptul cazării lor în hotel şi trebuie să i se conformeze fără limite sau rezerve.

Vă rugăm să regasiti  următoarele reguli de ordine interioara:

 

Sosirea și plecarea

Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 16:00, prezentând actul de identitate pentru înregistrarea în sistemul de gestiune hotelieră (si voucheru-ul de cazare-daca este cazul), pentru a se elibera cheia aferentă spatiului de cazare rezervat.

Eliberarea camerei (check-out) se va face înainte de ora 12:00. Predarea cardurilor de acces/cheilor la receptie dupa expirarea perioadei rezervate se va face pana cel tarziu la ora 12 PM, dupa ce s-a realizat verficarea camerei de catre personalul de serviciu al hotelului.

În cazul în care în prima de zi de sejur se doreşte cazarea înainte de ora 16:00, se va onora solicitarea în limita disponibilităţii şi se va aplica o taxă de early check-in în valoare de 100 euro, TVA inclus (pentru intervalul 09:00-16:00) și 100% din contravaloarea nopţii de cazare pentru un check-in mai devreme de ora 09:00.

În cazul în care în ultima zi de sejur camera se eliberează dupa ora 12:00, se va aplica o taxă suplimentară în valoare 100 euro, TVA inclus (pentru intervalul 12:00 – 17:00) și 100% din contravaloarea nopţii de cazare pentru depăşirea orei 17:00.

Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12:00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore fără costuri suplimentare.

În cazul în care bagajele oaspeților rămân în cameră și după check-out-ul de la ora 12:00, aceștia vor plăti o taxă suplimentară de utilizare a camerei (aceeași ca în cazul late check-out).

Aceste solicitări ale oaspeţilor vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care disponibilitatea hotelului permite acest aspect.

Cazare

Oaspeţii au luat la cunoștință următoarele reguli și se obligă să le respecte:

– să nu deterioreze amenajarea sau obiectele din dotarea hotelului, în caz contrar aceştia datorează hotelului suma egală cu valoarea achiziţionării/amenajării obiectului deteriorat şi manopera aferentă;

– să nu preia la plecare bunuri din dotarea hotelului;

– să păstreze liniştea astfel încât să nu deranjeze alţi oaspeți;

– să nu folosească prosoapele sau lenjeria pentru: şters părul, vopsit, pentru demachiat, curăţat încălţămintea, geamantanele, pardoseala etc. Prosoapele se vor folosi pentru uz corporal. Dacă vor fi identificate prosoape sau lenjerie deteriorate de utilizarea necorespunzătoare a turistului, acestea se vor imputa ca daună şi se vor achita de către turistul răspunzător. În caz contrar, Hotelul îşi rezervă dreptul de a anula rezervarea camerei oaspetelui şi de a face evacuarea acestuia fără restituirea contravalorii serviciilor achitate.

-lenjeria de camera (cearceafuri, prosoape, halate, papuci ) este destinata utilizarii exclusive in incinta. Este interzisa scoaterea oricarei piese de lenjerie in exterior, la plaja sau piscina.

-prosoapele pentru plaja/piscine se ridica in schimbul cupoanelor primite la receptie, in momentul cazarii. La eliberarea camerei, se returneaza la receptie cupoanele pentru prosoape. Nereturnarea cupoanelor reprezinta paguba si se taxeaza ca atare ( 100 lei / cupon ).

– să nu intre fără permisiunea Hotelului în alte camere sau în spațiile destinate doar personalului Hotelului;

– să anunţe persoanele care vin în vizită nefiind cazate în cadrul locatiei; intrarea acestora în hotel se va face doar în urma legitimării şi înregistrării la recepţia Hotelului;

– să nu lase copiii nesupravegheaţi în niciunul dintre spaţiile hotelului; orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiilor în incinta locatiilor Phoenicia Hotels, nu este responsabilitatea noastră ci a persoanelor care însoţesc copiii şi sunt însărcinate de supravegherea acestora; părinții, tutorii sau însoţitorii sunt responsabili pentru acţiunile minorilor şi se obligă să aibă grijă de ei, respectiv că se comportă civilizat şi nu deranjează alţi oaspeţi ai hotelului;

– să anunţe cât de repede posibil orice defecţiune a aparatelor, instalaţiilor sau alte neconformităţi tehnice/mobilier din dotarea hotelului;

-eventuale defectiuni tehnice pot aparea oricand. De indata ce sunt sesizate acestea vor fi anuntate prompt la receptia hotelului, urmand ca in cel mai scurt timp posibil un technician sa remedieze defectiunea. O defectiune neanuntata nu poate fi reparata si nu poate fi reclamata dupa plecarea oaspetelui din hotel.

-orice accident produs ca urmare a utilizării necorespunzătoare a obiectelor din dotare sau a utilizarii facilităţilor hotelului fără respectarea normelor de securitate corespunzătoare acestora  nu este responsabilitatea noastră.

-introducerea si utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel ( in afara celor puse la dispozitie de catre hotel ) este strict interzisa din motive de siguranta la incendiu, potrivit legislatiei in vigoare.

-se interzice cu desăvârşire introducerea în hotel de armament, arme albe sau substanţe lacrimogene. Conform legislaţiei române, consumul sau comercializarea de substanţe halucinogene sau psihotrope este interzis şi se pedepseşte;

-nu aruncaţi în toaletă obiecte care ar putea conduce la avarierea staţiei de colectare a rezidurilor;

-nu este permis nudismul sau orice formă de exhibiţionism în incinta hotelului;

-gunoiul şi resturile menajere se vor depozita în coşurile de gunoi amplasate pe raza hotelului;

– vă rugăm să contactaţi de urgenţă recepţia imediat ce aţi pierdut cheia/cardul de acces în cameră. Pentru a se elibera duplicatul este necesară identificarea dvs. cu un document de identitate; orice pierdere va percepe un cost suplimentar pentru inlocuire.

-pentru copiii sub 2 ani există posibilitatea oferirii, în limita disponibilității, a unui pătuț. Vă rugăm să ne comunicaţi atunci când efectuati procedura de check-in dacă aveţi nevoie de un pătuţ pentru copil pentru a vă putea onora, în limita disponibilității, solicitarea;

– vă rugăm să informaţi personalul recepţiei sau al restaurantului cu privire la orice alergie sau intoleranţă la vreun aliment;

– nu este permis alergatul sau practicarea oricărui sport în lobby sau în holurile hotelului;

– să informeze recepția locatiei cu privire la serviciile utilizate și produsele consumate din minibar pentru a fi facturate. Pentru minibarul disponibil în fiecare cameră, produsele incluse nu pot fi retrase.

Servicii incluse:

Internet Wi-Fi, Parcare supravegheata, acces la facilitatile oferite de Phoenicia Holiday Resort.

Umbrelele si sezlongurile sunt in limita locurilor disponibile iar alocarea acestora se face in ordinea sosirii la piscina/ plaja, fara posibilitate de rezervare.

Sezlongurile sunt gratuite si nu se rezerva. Prosoapele, hainele sau alte obiecte lasate drept rezervare vor fi ridicate de pe sezlonguri. Locatia nu isi asuma raspunderea pentru obiectiele personale lasate nesupravegheate pe plaja.

Facilitati incluse la Phoenicia Holiday Resort: plaja, parc de joaca pentru copii pe categorii de varsta; teatru de vara / cinema; parcul indragostitilor (foisoare pentru seri romantice); club animatie copii; jocuri si concursuri adulti si copii; piscine pentru adulti si copii cu valuri, apa incalzita, tobogane; piscina interioara; program artistic si animatori pentru copii; formatie live ; petreceri tematice, aerobic, baza sportiva (tenis,baschet, fotbal); spalatorie haine cu autoservire; business center.

*Parte din servicii sunt subiectul conditiilor impuse de temeiul legal reglementat de institutiile abilitate.

ESTE OBLIGATORIE PURTAREA BRATARILOR PRIMITE LA CHECK-IN PENTRU A BENEFICIA DE FACILITATILE OFERITE DE PHOENICIA HOLIDAY RESORT.

VOR BENEFICIA DE SERVICIILE OFERITE DOAR PERSOANELE DECLARATE.

*In perioadele 20.05 - 15.06 si 29.08 - 18.09 nu garantam pentru disponibilitatea tuturor serviciilor incluse.

 

Restaurant

Toate cele trei mese (mic dejun, pranz si cina) vor fi servite in cadrul restaurantului aferent fiecarei locatii, in regim bufet suedez.

Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de structura sau de cantitate a preparatelor, insa exclusiv in intervalul alocat si exclusiv in salonul dedicat acestui tip de serviciu. Pe durata sejurului, pe durata organizarii bufetului (celor trei mese: mic dejun, pranz si cina) oaspetilor nu le este permis sa scoata din perimetrul spatiilor alocate servirii tip bufet a oricaror piese de vesela, tacamuri, sticlarie si a nici unui tip de preparate sau de bauturi expuse pentru consum in salon. Pentru cazuri exceptionale medicale se poate solicita asistenta sefului de sala.

Structura sortimentelor de produse si preparate pentru bufet este stabilita astfel incat sa existe cat mai multe optiuni pentru cat mai multe preferinte, insa fara indoiala ca nu pot fi acoperite absolut toate dorintele. Mesele principale ale zile prezinta zilnic un sortiment relativ constant, cu alternante facute la fiecare cateva zile asupra tipurilor de produse sau preparate din diferite grupe.

Accesul in salonul dedicat in vederea servirii mesei se face in baza precizarii la intrare a numarului de camera, a numelui complet al titularului de rezervare si a componentei familiei.

 

Tipuri de pachete

 

  1. 1. CAZARE + MIC DEJUN: include micul dejun - se serveste incepand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua plecarii.  Bauturi incluse : apa, suc, ceai, cafea, cappuccino, ciocolata calda.
  2. 2. CAZARE + DEMIPENSIUNE: include micul dejun si masa de pranz - se serveste incepand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua plecarii. Bauturi incluse : apa, suc, ceai, cafea, cappuccino, ciocolata calda.
  3. 3. CAZARE + PENSIUNE COMPLETA : include mic dejun, pranz si cina – in prima zi de cazare se serveste cina, incepand cu a doua zi de cazare se servesc toate mesele si in ziua plecarii se servesc doar micul dejun si pranzul. Bauturi incluse : apa, suc, ceai, cafea, cappuccino, ciocolata calda.

     *Pensiune completa include doar bauturile non-alcoolice.

  1. 4. CAZARE + ALL INCLUSIVE: include mic dejun, pranz, cina, acces la barul de pe piscina si barul de pe plaja - in prima zi de cazare se serveste cina, incepand cu a doua zi de cazare se servesc toate mesele si in ziua plecarii se servesc doar micul dejun si pranzul.

 

  1. 5. Cazare + ALL INCLUSIVE LIGHT: (disponibil doar pentru locatia Phoenicia Blue View): Cina se seveste in prima zi de cazare. Micul dejun si pranzul se servesc incepand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua plecarii.

La mesele principale sunt incluse bauturile racoritoare, bauturile alcoolice (bere draft, vin alb/rosu draft, vodka, whiskey si aperitiv). Nu sunt incluse bauturile la beach-bar, pool-bar si intre mese. Bauturi incluse: apa, cafea, cappucino, ciocolata calda, bauturi racoritoare, bauturi alcoolice ( bere draft, vin alb/rosu draft, whisky, vodka, rom, cocktailuri ).

*Bauturile incluse pentru tipurile de masa 1, 2 si 3 sunt disponibile doar in restaurant, in timpul servirii mesei.

**Pachetul de bauturi inclus in tipul de masa ALL INCLUSIVE este disponibil in restaurant (in intervalul de servire al meselor principale), la barul de pe plaja ( program 10:00 – 19:00 ) si la barul de pe piscina ( program 10:00 -20:00 ).

Servirea meselor principale in restaurantul hotelului se face in regim buffet suedez, in intervalul 07:00-10:00 – mic dejun, 12:30-15:00 – pranz si 19:00 – 21:00 –cina.

Pentru accesul in cadrul restaurantului, este obligatorie purtarea la mana a bratarii. Lipsa bratarii primite la check-in, care atesta tipul de masa rezervat, poate duce la refuzul hotelului de a servi oaspetii.

Este interzisa iesirea cu alimente sau bauturi din incinta restaurantului, chiar daca scopul este pastrarea acestora in camera.

 

Băuturi alcoolice

În cadrul restaurantului sunt interzise aducerea și consumarea băuturilor alcoolice din exteriorul acestuia, fără acordul prealabil din partea conducerii. Restaurantul își rezervă dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.

 

Curs intern

Cursul intern este fix 1 Euro = 5 Ron

 

Alocarea spatiilor de cazare

Pentru locatiile Phoenicia Hotels- Leisure spatiile de cazare cuprind canapele extensibile, fixe sau modulare. Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea hotelului din ziua check-in-ului. Din aceast motiv nu putem garanta un anumit etaj, camere alaturate, sau prezenta unui anumit tip de canapea in spatiul de cazare. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor pe care incercam sa le satisfacem in limita disponibilitatii.

Pentru locatia Phoenicia Holiday Resort - Apartamentele de trei camere superior sunt situate la etajul opt al urmatoarelor corpuri: Coral, Rubin, Topaz, Smarald, Safir. Liftul este disponibil pana la etajul 7 al fiecarui corp de cazare mentionat anterior. *Apartamentele de doua camere superior sunt situate in corpurile de cazare cele mai apropiate de mare, respectiv Jad si Opal.

 

Climatizarea

Va informam ca sistemul de climatizare nu functioneaza cu usa de la balcon deschisa sau oscilobatanta.

 

Signalistică

Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi următoarea signalistică:

“NU DERANJAȚI!” – nu se va intra în cameră, decât cu permisiunea dumneavoastră, pentru verificarea utilităților și a curățeniei.

“VĂ ROG SĂ REFACEȚI CAMERA!“ – prin acest mesaj solicitați efectuarea curățeniei în camera dumneavoastră.

 

Oaspeți suplimentari

Suplimentarea numarului de oaspeti se va realiza doar daca capacitatea spatiului de cazare permite, acestia fiind obligati sa se înregistreze la recepție, sa completeze fisa de cazare și să achite diferențele de tarif.

 

 Cod vestimentar

Phoenicia Hotels nu practică un cod vestimentar special, dar impune decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.

Nu vor fi acceptate în restaurant, lifturi și recepția locatiei persoanele îmbrăcate în halat, costum de baie sau orice alta tinuta neadecvata standardelor impuse de hotel. (ex. bust gol etc.)

 

Fumatul

Fumatul tradițional şi ţigara electronică nu sunt permise în incinta locatiei, conform legislaţiei aplicabile în vigoare (Legea 349/2002 modificată şi completată prin Legea 15/2016). Phoenicia Hotels are amenajate spaţii pentru fumători în aer liber. Vă informăm că în fiecare cameră există senzori de detecție care detectează fumul de ţigară şi declanşează alarma de incendiu.

Phoenicia Hotels dispune doar de camere pentru nefumători. În cazul în care nu se respectă prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxă în valoare 150 euro/noapte (valoarea în lei va fi calculată la cursul intern al locatiei de 1 euro=5 ron), reprezentând serviciile de curăţenie a camerei.

 

Animalele de companie

Iubim animalele, insa din pacate regula generală nu permite cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale.

 

Spaţiul de parcare şi autoturismele

Phoenicia Hotels pune la dispoziția oaspeţilor săi  locuri de parcare, în limita disponibilității. Parcarea este permanent monitorizată video.

Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.

Parcarea autovehiculelor clientilor este gratuita, posibila in limita locurilor disponibile. Hotelul nu rezerva locuri de parcare si nici nu percepe taxa. Parcarea complexului Phoenicia Holiday Resort reprezinta o proprietate privata iar accesul conducatorilor auto in interiorul ei se face doar in conditiile respectarii legislatiei rutiere. Phoenicia Holiday Resort nu isi asuma in niciun fel responsabilitatea civila sau penala pentru orice paguba sau prejudiciu cauzat autovehiculelor ca urmare a blocarii si/sau ridicarii, transportarii si depozitarii lor, pentru bunurile personale lasate in interiorul acestora sau pentru eventualele daune, furturi, incendii, precum si pentru orice fel de daune cauzate de oaspetii complexului hotelier sau de terte persoane, autovehiculelor aflate in parcare.

 

Penalizari si conditii in caz de anulare:

Anularea unei rezervari Early Booking sau Oferta Speciala se penalizeaza cu 100% din valoarea ei.

Modificarea, anularea partiala sau totala a serviciilor duce la penalizari, in functie de conditiile ofertei cu care s-a rezervat.

In caz de neprezentare rezervarea va fi anulata, iar suma achitata nu va fi returnata.

In cazul in care se micsoreaza perioada de sedere in hotel, in timpul sejurului, suma achitata nu se returneaza si nu se compenseaza cu alte servicii.

 

REGULI LA PISCINA

  • Nu este permis accesul la piscine a persoanelor aflate sub influenta alcoolului sau a drogurilor;
  • In zona piscinei este obligatoriu echipamentul adecvat: costum de baie, papuci,prosop
  • Este interzisa frecventarea zonei acvatice daca prezentati simptome de boli dermatologice, escoriatii si leziuni ale pielii, chiar daca pielea este protejata cu orice fel de pansamente medicale.
  • Copiii pot sta la piscine doar insotiti de un adult
  • Phoenicia Hotels nu este responsabil pentru vatamarile suferite de catre copii in zona piscinelor
  • Pentru copiii cu varsta de pana la 3 ani este obligatoriu utilizarea de pampers special pentru apa.
  • Accesul la piscina hotelului este gratuit si permis numai pentru oaspetii hotelului.
  • Folosirea dusurilor inainte de utilizarea piscinei este obligatorie!
  • Orice persoana care utilizeaza piscina isi asuma raspunderea pe durata utilizarii acesteia
  • Este interzis accesul in bazine in afara programului de functionalitate afisat
  • Este interzis fumatul in perimetrul piscinei;
  • Sunt interzise sariturile de pe marginea bazinului in apa, alergatul, bruscarea, scufundarea cu forta si stropirea cu apa a unui alt inotator.In caz contrar, nu ne asumam raspunderea asupra unui eventual accident;
  • Este strict interzis accesul turistilor in camera tehnica (depozitul cu substante dezinfectante);
  • Toti utilizatorii piscinei sunt obligati sa poarte costum de baie. Este interzis scaldatul cu imbracaminte de strada, tricouri, lenjerie intima, pantaloni 3/4 etc.;
  • Este interzisa flegmarea, suflarea nasului, urinarea sau defecarea in bazin;
  • Sunt permise toate articolele ajutatoare pentru innotat – plute, fluturasi, colacei etc. Nu sunt permise barci / saltele gonflabile;
  • Persoanele care nu stiu sa innoate sau au inaltimea sub 1.20m, trebuie sa poarte echipament de protectie;
  • Este strict interzis scaldatul in timpul unei furtuni.
  • Este interzisa aruncarea in apa bazinelor, a diferitelor obiecte personale, nisip, pietris etc.

 

Siguranța obiectelor personale

Phoenicia Hotels este dotat cu sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului în cameră și de deschidere a seifurilor.

Recomandăm folosirea seifurilor disponibile în camere pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumăm niciun fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Phoenicia Hotels.

 

Confidenţialitatea informaţiilor

Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţii despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.

Prelucrarea datelor cu caracter personal : Compania noastră respectă prevederile Regulamentului UE nr. 679/2016 (GDPR) având instituite proceduri specifice.

 

Selectarea oaspeților

Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în hotel si restaurant cât și normele de conviețuire socială și cele morale.

De asemenea, oaspetele locatiilor Phoenicia Hotels trebuie să aibă grijă de bunurile proprietatea hotelului lăsate în folosința sa pe perioada cazării. Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără niciun preaviz si fara a returna costurile cazarii achitate in avans.

Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, servirea în restaurant și accesul în cadrul locatiilor Phoenicia Hotels oaspeţilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți oaspeţi. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând locatiilor Phoenicia Hotels va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.

Ne rezervăm dreptul de a evacua din hotel si restaurant oaspeții cu atitudine necorespunzătoare.

Nu agreăm: comportamentul necivilizat sau agresiv, manifestări fizice sau verbale obscene, tonul nepotrivit, insultele, hărţuirea fizică, sexuală sau orice abuz fizic sau psihic asupra unei persoane, a oaspeţilor sau a oricărei persoane din ansamblul hotelier.

Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta oaspeții.

Conducerea hotelului poate înceta furnizarea serviciilor către acei oaspeţi care nu respectă Regulamentul intern al complexului, fara obligatia de a restitui contravaloarea serviciilor achitata in prealabil de oaspete.

Sesizari şi reclamaţii

  • Reclamatiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, in perioada sederii turistilor in hotel.
  • Reclamatiile ulterioare se vor face in termen de maxim 2 zile lucratoare de la data plecarii clientilor din hotel, si vor fi analizate, iar prestatorul va exprima in scris punctul de vedere in termen de 7 zile lucratoare de la primirea acesteia.
  • Nu se vor lua in calcul reclamatii ulterioare sederii, ce nu au fost sesizate si in perioada in care turistul a beneficiat de pachetul de servicii.
  • Phoenicia Hotels se oblige sa rezolve orice reclamatie primita de la client in legatura cu serviciile prestate la locul situarii structurii hoteliere in maximum 48 de ore de la momentul formularii acesteia.
  •  

Taxa de promovare a statiunii

In conformitate cu HCL (Hotararea Consiliului Local Navodari) nr. 2/10.02.2022 cu privire la aprobarea regulamentului pentru instituirea taxei special pentru promovarea turismului in zona de statiune a orasului Navodari, coroborata cu Anexa aferenta HCL Navodari nr. 2/10.02.2022 – REGULAMENTUL pentru instituirea taxei speciale pentru promovarea turismului, “se aproba introducerea/implementarea de catre unitatile de cazare care isi desfasoara activitatea pe raza orasului Navodari, a taxei speciale pentru promovarea turismului care va fi achitata la receptia hotelului in momentul efectuarii check-in-ului, de catre persoanele care beneficiaza de servicii de cazare prin unitatile de cazare care isi desfasoara activitatea pe raza orasului Navodari (hoteluri 5, 4, 3, 2, 1 stele, etc.), cu mentiunea ca agentii economici/unitatile de cazare care gestioneaza structurile de cazare au obligatia de a incasa si varsa la bugetul loc al orasului Navodari taxa speciala pentru promovarea turismului, care va fi in cuantum de 1% din valoarea tarifului de cazare exclusiv T.V.A., pentru fiecare noapte de cazare.”

 

Acest regulament vine in intampinarea asteptarilor oaspetilor nostri. In cazul nerespectarii lui, ne rezervam dreptul interzicerii accesului in incinta hotelului sau evacuarea din hotel a turistilor in cauza, fara obligativitatea restituirii sumei achitate.

Consideram ca, orice oaspete in momentul accesarii oricarui serviciu oferit de catre Phoenicia Hotels are posibilitatea reala de a se informa, si in consecinta se poate spune ca a luat la cunostinta termenii si conditiile mai sus mentionate si le-a acceptat tacit. Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestui regulament intern, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă.În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești Constanta.

 

Modificări termeni și condiții

Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către Phoenicia Hotels fără a se face notificări în prealabil.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut in cadrul locatiilor Phoenicia Hotels!

Clientul ia la cunostiinta termenii , conditiile si regulile de conduita  ( afisate in prezentul regulament )  ce se conformeaza legislatiei romane in vigoare ,  ceea ce reprezinta o acceptare si o obligatie din partea clientului sa respecte intocmai cele precizate , in caz contrar se poate activa dreptul legal al managementului hotelului de a-si selecta clientela , sens in care Hotelul poate solicta si dispune masura evacuarii clientului din hotel .

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut in cadrul locatiilor Phoenicia Hotels!

 

 

Conducerea,

Phoenicia Hotels